Wednesday 31 March 2010

طمنى عليك ياحبيبى محتاج اسمع اخبارك

طمنى عليك ياحبيبى محتاج اسمع اخبارك
من ساعه ماسيبتنى وانا يابعد عمرى مكوى بنارك
دمعتى ما غابت عن خدى فى بعدك والسبب انهيارك
سمعنى صوتك طيب ضحتك طيب حتى نفسك
طيب قولى اخبارك ايه طيب عامل ايه وحشنى همسك
كل مره نتخاصم ونتفارق ونرجع تانى لحضن بعض
ولو تشوفنا تقول ولا كأن فيه دمع ولا حزن وفيه بس الف وعد
وحشنى كلامك ضحكك وهزارك وحبك وغرامك
ارجعى بقى ورجعى احلى سنين وهاتى معاكى ايامك
انا حبيبك اللى يحبك ويريدك وانا بس اللى يحلالك
بحبك وبحب كل حاجه فيكى رقتك وطيبتك ودلالك
كل لحظات الحب انا والله ياحبيبى عايشهالك
السعاده بيا او مع غيرى انا بتمنهالك
المهم عندى كلمه بحبك بصدق اصونهالك
ياغايب حس بحبيك اللى اللى فى عشقك دايب
حس بيا ياعمرى يا اغلى الحبايب
لو بعدك هيقتلنى انا من القتل ماهايب
بس اهم شىء عندى انى عليك خايف
غيرك احلف بالله ما شايف
بس اقول ايه اللى تحبهم مايحبوك
ولو حبيتهم بصدق واخلاص فى اى وقت يبعوك
ولو حسو انهم مالكوك جايز وجايز من حبهم يحرموك
ااااه ضايع فى غيابك ياغالى
ضايع فى غيابك ياغالى

No comments:

Post a Comment